Branding konferencji ABSL w Filharmonii Bałtyckiej oraz imprez towarzyszących w Olivia Star, Dworze Artusa i klubie Sassy
Termin: 14-15.09.2021 r.
Realizacja dla agencji event-factory
Zakres prac w Filharmonii:
- oklejenie 4 witryn frontowych przy głównych wejściach do filharmonii,
- zabudowa recepcji – ściana z brandingiem o wym. 8,70 + 2,5 x 3,6h m, wyklejenie napisu oraz grafiki na ladzie,
- oklejenie 5 słupów we foyer filharmonii,
- podwieszenie 2 grafik wielkoformatowych na słupach przy wejściu na półpiętro,
- podwieszenie tablic kierunkowych,
- branding BI CORNER – podwieszane flagi oraz grafika na balustradzie,
- podwieszenie wielkoformatowej grafiki na ścianie – szer. wydruku 8 m,
- oklejenie drzwi do sal warsztatowych,
- podwieszenie 6 flag w namiocie cateringowym.
Zakres prac w Dworze Artusa – Executive Coctail:
- zabudowa recepcji – ścianka 2,5 x 2,8 m + lada
Zakres prac w biurowcu Olivia Star – Welcome Coctail:
- zabudowa recepcji – ścianka 4,5 x 2,5 m,
- zabudowa DJ’ki,
- naklejki chodnikowe kierujące na wydarzenie.
Zakres prac w klubie SASSY – ABSL Party:
- oklejenie szklanych barierek na 2. tarasach widokowych,
- branding DJ’ki,
- oklejenie różnych powierzchni szklanych w przestrzeni klubu, m.in. pasy na szybach, napisy na oknach oraz szklanych drzwiach.